Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения за 156/2.4ЖТД 20кл.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мнения за 156/2.4ЖТД 20кл.

    Колеги с удоволствие бих разменил Либрата за тази красавица:

    http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details

    Някой карал ли е точно този модел с този двигател, да си каже мнението?
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

  • #2
    Това е нещо страхотно! Ако можех с удоволствие бих сменил всякаква за тази. Щом можеш да си я позволиш и ти харесва вземай я ,какво значение има дали някой друг ще ти каже нещо /+/ или /-/ за нея ,нали ти ще я караш и ще й се радваш! Огледай си я внимателно отвсякъде и всичко което възможно,диагностика и т.н.,че парите са доста и ..... газ
    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
    Avensis 2011 -2.0 D-4D

    Comment


    • #3
      Това е мечтата ми след 159 Страшна муцунка има Ако имаш парите зимай
      Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
      sigpic

      Comment


      • #4
        Като се има в предвид , че За 26000 лева или 13.300 евро с можеш Алфа 159 да си купиш, че дори и ДиЗел, тая кола ми се струва много скъпа, все пак АкциЗа и ДДС то я оскъпяват много. Иначе тя струва в белите държави около 9000 еуро.


        .

        Comment


        • #5
          Ако я вземеш 9к от "бяла" държава с акциз и ДДС става пак някъде толкова.
          Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от petko
            Като се има в предвид , че За 26000 лева или 13.300 евро с можеш Алфа 159 да си купиш, че дори и ДиЗел, тая кола ми се струва много скъпа, все пак АкциЗа и ДДС то я оскъпяват много. Иначе тя струва в белите държави около 9000 еуро.


            .
            Това е наи-евтината 159 в немското Мобиле.де и е 14 950еуро , 2,2 НЕ дизел на 150 000км за 1година и 11 месеца! Акциза отделно.

            Цък

            Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

            Comment


            • #7
              А бе, че то ясно няма 159-ка с този двигател на тази цена, спор няма.
              Ама и ако можех да си я позволя, нямаше да питам дали да си я купувам, а директно щях да пусна тема "Вижте какво си купих" :P
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #8
                Мисля, че за толкова пари, 166 би била правилния избор, дори да е 10 клапановия мотор, ще бъде нещо уникално, а смятам, всички знаете предимствата на 166
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Kuku
                  Мисля, че за толкова пари, 166 би била правилния избор, дори да е 10 клапановия мотор, ще бъде нещо уникално, а смятам, всички знаете предимствата на 166
                  Какво е предимоството на 166

                  Амм като искате,да няма акциз по малко кончета под капака и сте готови 1.9 е добрия вариянт...
                  Луд Съм МаМо пАрИтЕ нЕпоЗнаВаМ...


                  EX`146 2.0 TD
                  EX`146 2.0 16v TS

                  Comment


                  • #10
                    По-горен клас, по-голяма, вози по-добре, по-луксозна, по-качествени материали, по-качествено изпълнение, повече екстри и т.н.
                    Минус, може би, е по-скъпата цена на някои части, но определено за толкова много пари 166 е по-добрата кола, дори и евентуално да е с 10 клапановия дизелов двигател, пак е по-добре, хем няма да има и кациз, а парите за акциза ще може да се вложат при покупката на колата
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Верно е. Нали ги имам и двете, и мога да сравнявам директно.

                      В сравнение с 166 моята 156(хем е доста новичка, 2002 г, вътрешен фейслифт) е като беден роднина - вози значително по-лошо, друса, задницата е неспокойна в завоите, значително по-шумна е в интериора (силно се чува не само двигателя, има силни вибрации от окачването и гумите). Вътре в купето има много паразитни шумове, вентилатора на отоплението е поне два пъти по-шумен, много пластмаси поскърцват, седалките изобщо не могат да се сравняват със 166. Освен това е отвратителна за паркиране - радиуса и на завой е като на самосвал. А за спортно каране изобщо да не говорим - докато 166 лежи като залепена за пътя, 156 вече отдавна ми светка с ESP-то и ми прилага разни номера.

                      Не ме разбирайте грешно - 156 е много приятна кола, но изобщо не може да се сравнява по никакъв показател със 166. Само като чуете как хлопват вратите на едната и другата като ги засилите и ще ви стане ясна разликата в класовете - на 166 се затварят мазно като на трезор, а на 156 издрънчават.
                      Volvo XC90 D5 '06
                      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                      Lancia Ypsilon 1.2 '00



                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от pinko
                        Верно е. Нали ги имам и двете, и мога да сравнявам директно.

                        В сравнение с 166 моята 156(хем е доста новичка, 2002 г, вътрешен фейслифт) е като беден роднина - вози значително по-лошо, друса, задницата е неспокойна в завоите, значително по-шумна е в интериора (силно се чува не само двигателя, има силни вибрации от окачването и гумите). Вътре в купето има много паразитни шумове, вентилатора на отоплението е поне два пъти по-шумен, много пластмаси поскърцват, седалките изобщо не могат да се сравняват със 166. Освен това е отвратителна за паркиране - радиуса и на завой е като на самосвал. А за спортно каране изобщо да не говорим - докато 166 лежи като залепена за пътя, 156 вече отдавна ми светка с ESP-то и ми прилага разни номера.

                        Не ме разбирайте грешно - 156 е много приятна кола, но изобщо не може да се сравнява по никакъв показател със 166. Само като чуете как хлопват вратите на едната и другата като ги засилите и ще ви стане ясна разликата в класовете - на 166 се затварят мазно като на трезор, а на 156 издрънчават.
                        Абсолютно точно си го казал.
                        Точно поради тази причини си взех Либрата.
                        Смело мога да твърдя, че в купено и дума не може да говорим за поскърцване на пластмаси или други такива. Сравнението със затварянето на вратите е точно както си го описал.
                        Единствено, което 166-цата притежава над Либрата е шумоизолацията при 180км/ч. Малко по-добра е.
                        Иначе като сглобка на интериора мога да кажа, че Либрата е малко по-добра от 166-ца. 156-цата не може въобще да се намеси в сравнението.
                        Тази 166-ца, която я карам е с кожени седалки. И те издават доста скърцане на самата кожа. Има 1 леко поскърцване от таблото едно от някъде от зад (не го знам от къде е) и подглавника на седалката нещо тропа. До сега всички 156-ци в които съм се возил, все скърцат, тропкат тук там... 166-цата е 2002 година и на доказани 220 хиляди км.
                        Поне за мен седалките на 166-цата са ми малко големи (аз съм слаб - 70кг. и на завоите се държа за волана, вместо страниците на облегалката да ме държат, което определено си е дискомфортно.)
                        А и това с тази кожа, направо се хлъзгаш върху нея. Еленовата (Алкатарата) за мен е много по-добра, по комфортна, по елегантна!
                        Това със седалките вече си е супер субективно мнение, според фигурата на човека.

                        Е ако има някоя 166-ца 2.4ЖТД 20кл. - гати кефа.
                        А един Тезис 2.4 комформатик ептем няма да откажа
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от pinko
                          Верно е. Нали ги имам и двете, и мога да сравнявам директно.

                          В сравнение с 166 моята 156(хем е доста новичка, 2002 г, вътрешен фейслифт) е като беден роднина - вози значително по-лошо, друса, задницата е неспокойна в завоите, значително по-шумна е в интериора (силно се чува не само двигателя, има силни вибрации от окачването и гумите). Вътре в купето има много паразитни шумове, вентилатора на отоплението е поне два пъти по-шумен, много пластмаси поскърцват, седалките изобщо не могат да се сравняват със 166. Освен това е отвратителна за паркиране - радиуса и на завой е като на самосвал. А за спортно каране изобщо да не говорим - докато 166 лежи като залепена за пътя, 156 вече отдавна ми светка с ESP-то и ми прилага разни номера.

                          Не ме разбирайте грешно - 156 е много приятна кола, но изобщо не може да се сравнява по никакъв показател със 166. Само като чуете как хлопват вратите на едната и другата като ги засилите и ще ви стане ясна разликата в класовете - на 166 се затварят мазно като на трезор, а на 156 издрънчават.
                          Ами ускорението къде го забравихте А и не знам защо толкова ви скърцат алфите, както и 156 mjet говореше навремето - моята барака никак не скърца отвътре (пу пу ) Да не би да е проблем на новото табло ?
                          '05 166 V6
                          '98 156 2.0 TS ex ...

                          Comment


                          • #14
                            Не е проблем на новото табло. Използвани са неособено качествени материали при изработката. Това е съвсем очевидно, а като подкараш - и ушевадно. Но при все многото преимущества на 166-та, си мисля че за тези пари едно GTV крайна фаза най би ме зарадвало. Лично мнение, естествено.
                            Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

                            Comment


                            • #15
                              аа 166 Фаселифт,някой има ли наблюдения върху нея Тя се доближава най много до 159 маиче От към комфорт материали ( е освем брера сигурно)
                              Луд Съм МаМо пАрИтЕ нЕпоЗнаВаМ...


                              EX`146 2.0 TD
                              EX`146 2.0 16v TS

                              Comment

                              Working...
                              X